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Radio Paddock Agosto 2014 - Notizie dal Circus


Kraven VanHelsing
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A sentire Alonso quelle del 2014 sono le F1 più facili che lui abbia mai guidato, le più difficili invece i missili del 2004

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Tra le recenti secondo me le più difficili sono quelle del 2001

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Sebastian Vettel will be given a new chassis for the Italian Grand Prix as his Red Bull team tries to get to the bottom of his recent struggles, AUTOSPORT has learned.

The Milton Keynes-based outfit was left mystified as to why the reigning world champion struggled for pace in the Belgian Grand Prix last weekend after being so competitive in qualifying.

Team principal Christian Horner said Vettel's form was so unusual at Spa that he suspects something was broken on the car.

"A lot of things have gone wrong for him - even this weekend [in Spa] with a spark plug failure on Friday that robbed him of a lot of time," explained Horner after the race.

"We need to check to see if anything has actually broken on the car. It was extremely unusual what we saw."

Investigations on the car that Vettel used in Belgium are ongoing, but the team is taking no risks and has elected to give Vettel a new chassis for Monza.

The chassis change for Italy will be the second time that Vettel has switched cars this season.

The German swapped over for the Spanish Grand Prix following early season troubles that he and the team could not explain.

 

 

http://www.autosport.com/news/report.php/id/115597

 

Mi sembra la mossa di uno che non sa più che pesci pigliare..

Edited by Dark One
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Mi sembra la mossa di uno che non sa più che pesci pigliare..

 

Gli hanno cambiato il telaio anche dopo il GP di Cina e in Spagna Vettel ha tirato fuori la sua gara migliore della stagione. Certo, mi sembra strano che il suo telaio si crepi così facilmente, ma non si sa mai.

 

Io personalmente una spiegazione, anche parziale, per la sua infelice prestazione a Spa ce l'ho (assetto troppo scarico che faceva scivolare troppo la macchina sui curvoni veloci e che, di conseguenza, bruciava in fretta le gomme), ma può anche essere che un problema al telaio abbia contribuito a far degradare più in fretta gli pneumatici

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